Spoštujemo vašo zasebnost

Piškotke uporabljamo z namenom pravilnega delovanja naše spletne strani in stalnega izobljševanja naših storitev. V primeru, da želite onemogočiti uporabo piškotkov, nekatera vsebina spletnih strani ne bo dostopna. Več informacij na Pogoji uporabe.

Vrste piškotkov: Tehnični, Marketing

Vrste piškotkov: Tehnični, Marketing
Nastavitve

Mediteranska tuna

  • 23.07.2011
  • Enostavno
  • 4
  • 20 min

Tuna je riba, ki je najboljša, ko je pripravljena na najenostavnejši način. Tako je tudi pri tem receptu - v Vegeta mediteranski marinadi z dodatkom belega vina in oljčnega olja. Pripravljeni na žaru dodajte še bučke in rezine limone.

Sestavine

  • 4 debelejše fileje tune (4×300 g)
  • Za marinado:
  • 50 ml belega vina
  • 200 g Vegeta mediteranske marinade
  • 100 ml oljčnega olja

Priprava

  1. 1.
    Tuno nakapljajte z vinom, premažite z marinado in zalijte z oljčnim oljem. V hladilniku jo pustite marinirati 30 minuta.
  2. 2.
    Marinirano tuno pecite na žaru, da v sredini ostane rožnate barve.

Serviranje

Tuno postrezite toplo, z rezinami limone in na žaru pečenimi bučkami.

Nasvet

Ko tuno postrežete, jo še dodatno nakapljajte z oljčnim oljem.

Hranilne in energijske vrednosti

Hranilne in energijske vrednosti so izračunane na porcijo (za eno osebo). Pri sladicah so vrednosti izračunane na 100 g.

Hranilo Merska enota Količina Ž GDA (%) M GDA (%)
Energijska vrednost kcal / kJ 725 / 3.031 - -
Maščobe g 43,69 - -
Ogljikovi hidrati g 5,09 - -
Vlaknine g 0,00 - -
Beljakovine g 70,75 - -
Natrij g 0,29 0 0
Vitamin A μg 6.552,00 164 131
Vitamin D μg 645,00 323 323
Niacin (viamin B3) mg 39,01 279 195
Pantenonska kislina mg 3,15 45 45
Kalij mg 765,97 21 21
Fosfor mg 764,03 96 96
Magnezij mg 151,25 50 38

* GDA = dnevna orientacijska vrednost za ženske na osnovi 2000 kcal dnevno in za moške na osnovi 2900 kcal dnevno v starosti med 25. in 50. letom. (Vir: DRI poročila - Makroživila, elementi, vitamini, www.nap.edu; Genesis R&D Podravka d.d.)